Economie

Digitale administratieve vaardigheden

Officiële benaming: Boekhoudkundig assistent - Digitale administratieve vaardigheden ODB-Y00585-005

In deze opleiding leer je hoe je verschillende administratieve taken in een kantooromgeving moet uitvoeren met behulp van verschillende kantoorsoftwarepakketten zoals Word, Excel, PowerPoint, Outlook, ...

Volgende thema’s komen aan bod:

  • gebruik van kantoorsoftware (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, ...) 
  • invoeren van gegevens
  • verzorgen van lay-out
  • teksten en brieven opmaken volgens de huisstijl
  • verzamelen en verwerken van gegevens en documenten
  • bijhouden van gegevens in databanken 
  • controle van ingevoerde informatie
  • foutloos schrijven in de taal die de organisatie vraagt

€ 200

De prijs is samengesteld uit:

  • Het wettelijk inschrijvingsgeld: € 180
  • Opleidingsbenodigdheden: € 20 (Inclusief cursusmateriaal en/of digitaal materiaal en/of grondstoffen, ...)

Aantal lestijden: 120 (inclusief evaluatie en deliberatie)

Heb ik recht op een korting?

Inschrijven

Opgelet!

Deze opleiding richten we momenteel niet in. Gebruik onze handige zoekfunctie om een vergelijkbare cursus te vinden.

Vind je een bepaalde cursus niet? Contacteer ons